Audiko.net Ma találtam rá egy olyan weboldara, ahonnan több ezer csengőhang tölthető le teljesen ingyen! Nem warez, nincs trükk a modell egyszerű és nem is nagy szám, de annál hasznosabb.

A lényeg, hogy az oldalra bárki feltöltheti a kedvenc zenéjét és abból kijelölheti azt a részt, amit csengőhangnak szeretne, utána ez letölthető és tedd rá a telefonodra, úgy, ahogy akarod.

Persze erre mondhatjuk, hogy ha csengőhangot akartam, eddig is így csináltam, kivágtam és a mobilomra másoltam. A poén itt az, hogy minden eddigi feltöltött és megcsinált csengőhang az oldalon van, több verzióban, kereshetőek, szóvak igen jó kis gyűjtemény.

És azért arról se feledkezzünk meg, hogy igensok olyan júzer van, akinek problémát okozna otthon megoldani, hogy a kedvenc zenéjéből csengőhang legyen, na ők itt csak keresnek letöltenek, örülnek. Tehát az oldal: www.audiko.net

A bejegyzés trackback címe:

https://cadix4.blog.hu/api/trackback/id/tr23822959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása